Skip to content
  • Alsook.nl
  • ToolboxEBP.nl
  • Leeromgeving
Back Home
    • Portal
  • Blog
    • Research
    • PhD project
  • EBP
    • Materialen EBP
    • Databases & journals
    • Meetinstrumenten
  • Training
    • F2F Trainingen
    • Online training
    • Webinars
  • Producten
    • Agenda
    • Peter Hoegen
    • Voorwaarden
    • Tarieven
    • Disclaimer
  • Search
Back Home
  • Search
    • Portal
  • Blog
    • Research
    • PhD project
  • EBP
    • Materialen EBP
    • Databases & journals
    • Meetinstrumenten
  • Training
    • F2F Trainingen
    • Online training
    • Webinars
  • Producten
    • Agenda
    • Peter Hoegen
    • Voorwaarden
    • Tarieven
    • Disclaimer
Home » Blog » NTVG: Het verschil tussen retrospectief en prospectief onderzoek?
Blog EBP Onderzoek

NTVG: Het verschil tussen retrospectief en prospectief onderzoek?

by Peter|Published 15 January 2017-Updated 15 January 2017

Deel dit:

  • Click to share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn
  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X

Related

  • evidence based practice
  • ntvg
  • onderzoek

You may also like

Published 4 February 2019

Critical Appraised Topic – vervangen opvangzak bij blaaskatheter

Vanuit de EBP-werkgroep bij Thebe Wijkverpleging hebben we een tweede critical appraised topic (CAT) gepubliceerd in Nursing (februari 2019) én digitaal op […]

Deel dit:

  • Click to share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn
  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X
Published 3 October 2018

Critical Appraised Topic – uniform en kruisinfecties

In de december uitgave van Nursing (2017) is het eerste “Critical Appraised Topic” (CAT) van de wijkverpleegkundigen van Thebe gepubliceerd. Deze wijkverpleegkundigen […]

Deel dit:

  • Click to share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn
  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X
Stage weblogs
Published 18 September 2015

Stage weblogs

Tijdens stages zijn studenten, leerlingen verpleegkunde maar ook andere aankomende zorgprofessionals gedurende een langere periode minder intensief in beeld bij de begeleidend […]

Deel dit:

  • Click to share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn
  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X
Published 23 February 2015

Simulatie Model Onderwijs en Taaklast

Het ontwikkelen van onderwijsprogramma’s in het hoger onderwijs is voor inhoudsdeskundigen een heel erg leuk en interessante taak. Een heel moeilijk element […]

Deel dit:

  • Click to share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn
  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X

Recente items

  • Nurses’ Perceived Support for Evidence-Based Practice from Leaders and Work Environment.
  • Self-efficacy & Outcome Expectancy in Evidence-Based Practice scales
  • Nurses’ self-efficacy and outcome expectancy in evidence-based practice: Translation, construct validity and internal consistency of the Dutch scales
  • EBP Kennistest: Zo zit het met (onze kennis over) de evidence.
  • Ervaren steun voor EBP van belang voor verpleegkundigen

Post navigation

  • Previous post NTVG: Wat is een goede onderzoeksvraag?
  • Back to post list
  • Next post NTVG: Wat is een p-waarde?

© 2003 - 2025 Alsook – Alle rechten voorbehouden (Disclaimer) | Privacy & cookies.